Žebříček nejsledovanějších videí na HR tv

Představení nové generace programu 7 návyků skutečně efektivních lidí

FranklinCovey uvádí novou verzi programu 7 návyků skutečně efektivních lidí

310 přečtení

Program 7 návyků skutečně efektivních lidí se dočkal své páté generace. Během dubnových akcí v Praze…

Zuzana Zborayová, ICT Pro

Zuzana Zborayová, ICT Pro: Lídr musí v první řadě pochopit sám sebe a nastavení své mysli

291 přečtení

Zuzana Zborayová je lektorka osobnostního rozvoje, terapeutka a koučka, která se specializuje na…

Filip Lepier, ICT Pro

„Když se změna kultury dělá jen na oko, lidé ztratí důvěru,“ říká Filip Lepier, lektor ICT Pro

257 přečtení

Firemní kultura bývá často opředená frázemi a slogany. Podle konzultanta a lektora ICT Pro Filipa…

Martina Dubcová, Pumpedu

„Vzdělávání je nejefektivnější obrana proti novým kybernetickým hrozbám,“ říká Martina Dubcová, Pumpedu

237 přečtení

Kybernetická bezpečnost dnes představuje jednu z největších výzev pro firmy i jednotlivce, protože…

Pavel Teichman, ICT Pro

Agilní metodiky a umělá inteligence: Jak je správně implementovat do firemních procesů

207 přečtení

Agilní metodiky, jako je Scrum, nejsou na trhu novinkou. V posledních dvaceti letech se vyvinuly a…

Lukáš Luska, ICT Pro

Když Excel přestane stačit. Jak Power Query pomáhá firmám zásadním způsobem zvládnout práci s daty

185 přečtení

Ve světě, kde jsou data základem většiny firemních rozhodnutí, zůstává Excel stále jedním z…

Marta Fabiánová, TC online

„Firemní kultura není heslo na nástěnce. Je to způsob, jak každodenně fungujeme, spolupracujeme, co tolerujeme a co už ne,“ říká Marta Fabiánová z TCC online

157 přečtení

Firemní kultura není o sloganech na chodbách ani o barevných prezentacích na poradách. Odráží se v…

Veronika Lencová, ICT Pro

„Pokud máte data, controlling a nástroje, můžete dělat dobrá rozhodnutí,“ říká Veronika Lencová, ICT Pro

152 přečtení

Účetnictví, controlling nebo finanční plánování nejsou témata, která by na první pohled budila…

Eva Koubíková, ředitelka People and Culture Allianz ČR

„Firemní kultura musí být autentická. Nejde o slogany na plakátech,“ říká Eva Koubíková z Allianz

145 přečtení

Firemní kultura dnes není jen doménou personálních oddělení. Pokud má být skutečně funkční, musí…

Andrea Černá, Deloitte

"Mladí lidé v práci nehledají kariéru, ale rovnováhu a autenticitu," říká Andrea Černá, Deloitte

133 přečtení

Jak přemýšlí generace Z o práci, hodnotách a firemní kultuře? Andrea Černá, manažerka v týmu…

Petr Mikoláš, Up Benefity

Firemní kultura není káva zdarma - benefity mění svůj význam a firmy se učí jim rozumět

112 přečtení

Benefity dnes nejsou jen příjemným bonusem, ale strategickým nástrojem, jak posilovat loajalitu…

Radovan Novotný, ICT Pro

Jak opravdu zefektivnit výrobu a procesy, aby to mělo smysl

81 přečtení

Mnoho firem investuje do moderních technologií, přesto jejich procesy často stagnují. Klíč k…

Výpis 112 z celkem 14