Žebříček nejsledovanějších videí na HR tv

Představení nové generace programu 7 návyků skutečně efektivních lidí

FranklinCovey uvádí novou verzi programu 7 návyků skutečně efektivních lidí

376 přečtení

Program 7 návyků skutečně efektivních lidí se dočkal své páté generace. Během dubnových akcí v Praze…

Martina Dubcová, Pumpedu

„Vzdělávání je nejefektivnější obrana proti novým kybernetickým hrozbám,“ říká Martina Dubcová, Pumpedu

295 přečtení

Kybernetická bezpečnost dnes představuje jednu z největších výzev pro firmy i jednotlivce, protože…

Filip Lepier, ICT Pro

„Když se změna kultury dělá jen na oko, lidé ztratí důvěru,“ říká Filip Lepier, lektor ICT Pro

284 přečtení

Firemní kultura bývá často opředená frázemi a slogany. Podle konzultanta a lektora ICT Pro Filipa…

Lukáš Luska, ICT Pro

Když Excel přestane stačit. Jak Power Query pomáhá firmám zásadním způsobem zvládnout práci s daty

222 přečtení

Ve světě, kde jsou data základem většiny firemních rozhodnutí, zůstává Excel stále jedním z…

Petr Mikoláš, Up Benefity

Firemní kultura není káva zdarma - benefity mění svůj význam a firmy se učí jim rozumět

207 přečtení

Benefity dnes nejsou jen příjemným bonusem, ale strategickým nástrojem, jak posilovat loajalitu…

Marta Fabiánová, TC online

„Firemní kultura není heslo na nástěnce. Je to způsob, jak každodenně fungujeme, spolupracujeme, co tolerujeme a co už ne,“ říká Marta Fabiánová z TCC online

202 přečtení

Firemní kultura není o sloganech na chodbách ani o barevných prezentacích na poradách. Odráží se v…

Vladimír Fuchs, obchodní ředitel společnosti OKsystem

Vladimír Fuchs: Konkurence v IT je tvrdá, ale příležitosti obrovské. Uspěje ten, kdo se učí a inovuje

189 přečtení

Český IT trh je pestrý, ale jen málo firem dokáže uspět jak v oblasti rozsáhlých zakázkových…

Veronika Lencová, ICT Pro

„Pokud máte data, controlling a nástroje, můžete dělat dobrá rozhodnutí,“ říká Veronika Lencová, ICT Pro

178 přečtení

Účetnictví, controlling nebo finanční plánování nejsou témata, která by na první pohled budila…

Eva Koubíková, ředitelka People and Culture Allianz ČR

„Firemní kultura musí být autentická. Nejde o slogany na plakátech,“ říká Eva Koubíková z Allianz

175 přečtení

Firemní kultura dnes není jen doménou personálních oddělení. Pokud má být skutečně funkční, musí…

Andrea Černá, Deloitte

"Mladí lidé v práci nehledají kariéru, ale rovnováhu a autenticitu," říká Andrea Černá, Deloitte

173 přečtení

Jak přemýšlí generace Z o práci, hodnotách a firemní kultuře? Andrea Černá, manažerka v týmu…

Gabriela Kahounová, People and Culture Director ve společnosti Hopi Holding

„Zaměstnanci musí mít k firmě vztah, jako by byla jejich vlastní,“ říká Gabriela Kahounová, HOPI

172 přečtení

Firma nejsou pouze procesy a tabulky. Je to místo, kde se tvoří vztahy, hodnoty a smysl práce.…

Petra Smetáková

„Manažeři jsou spíš parťáci než direktivní nadřízení,“ říká Petra Smetáková z Alma Media o finské firemní kultuře

164 přečtení

Petra Smetáková z Alma Media představila na konferenci People Management Forum, jak finské principy…

Výpis 112 z celkem 13