Myšlenka sebevzdělávání a seberozvoje se lidem musí správně „prodat“

Marek Mičienka působí jako produktový designér, trenér a konzultant ve vzdělávací společnosti Top Vision.

Ve společném rozhovoru diskutujeme o efektivitě vzdělávání, požadavcích klientů a aktuálních trendech, jako je rozmanitost vzdělávacích formátů, orientace na lektory a také rostoucí tlak na marketing vzdělávacích služeb.

Tip pro diváky HR tv - nemáte čas sledovat celé video?

Klikněte na čas v závorce v popisu videa a dostanete se přímo na konkrétní téma uvedené na pravé straně.

[00:21] Aktuální trendy ve vzdělávání: variabilita formátů, orientace na lektory a marketing vzdělávání. 

[01:33] Rozmanitost forem vzdělávání versus rozmanitost požadavků zadavatelů.

[03:06] Zajištění efektivity rozvoje a naplnění potřeb vzdělávání.

[06:11] Marketing vzdělávání: rostoucí tlak na vlastní prezentaci služeb.

[09:11] Kritéria výběru lektorů ve společnosti Top Vision.

[14:30] Osobní přístup Marka Mičienky ke klientům a účastníkům kurzů.

[17:56] Plány Top Vision pro rok 2020.

Stáhněte si zvukový záznam videa ve formátu mp3.