Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Jak si udržet důvěru klientů
- Slibujte a přinášejte více. Držte se toho, co klientům slíbíte a poskytujte ještě větší kvalitu.…
5 kritických dovedností pro obchodní úspěch
Jaké jsou nejdůležitější dovednosti, které musí mít obchodníci, aby uspěli na dnešním konkurenčním…
12 pravidel prodeje
1. Vždy prodávejte lidem. Neprodáváte organizacím, ale skutečným lidem. Pamatujte si, že lidé jsou…
Jak rozvíjet vztahy se zákazníky
V marketingu se často zapomíná na to, že je třeba budovat vztahy s lidmi a firmami bez ohledu na to,…
4 chyby obchodní komunikace se zákazníky
Kolik manažerů nebo ředitelů prodeje skutečně ví, co jejich obchodníci říkají zákazníkům? Taková…
Šest pravidel jednání s nespokojeným zákazníkem
Veškeré moderní manažerské uvažování a strategická obchodní praxe by se měly soustředit na…
6 mýtů o prodeji
Problémy s klesajícím či stagnujícím prodejem většinou nejsou chybou obchodníků. Většina firem však…
Naučte se milovat své zákazníky
Získat nového zákazníka je sedmkrát nákladnější než si udržet stávajícího. Zákazníci nejčastěji…
10 jednoduchých způsobů, jak přijít o zákazníky
Na péči o zákazníka se stále pohlíží jako na nákladnou činnost či břímě pro firemní zdroje. Chytré…