Články z oblasti vzdělávání a poradenství
„Elevator pitch“: Jak si připravit vlastní „proslov do výtahu“ a navýšit své prodeje
„Elevator pitch“, tedy v češtině „proslov do výtahu“, představuje způsob, jak efektivně oslovit…
Vizualizace: technika vrcholových sportovců, která ale pomáhá i obchodníkům
Obchodní schůzka s klíčovým klientem nebo prezentace před vedením může být stresující. Jak zajistit,…
Co (a jak) si zjistit o B2B klientovi, než jej kontaktujete
Asi se všichni shodneme na tom, že čím více informací o klientovi máme ještě předtím, než mu…
Jak se zbavit nejistoty a stresu před obchodní schůzkou nebo telefonátem
Obchodní schůzky i telefonní hovory bývají pro většinu prodejců zdrojem menšího nebo většího stresu.…
Zkoušíte znovu oslovit klienta, který vás už jednou odmítl? Zde jsou čtyři tipy, jak na to
Produkty se vyvíjí, situace na trhu se neustále mění a lidé mění názory. Z těchto důvodů je…
Nejdůležitější vlastnosti úspěšného prodejce? Vytrvalost a odolnost vůči neúspěchu
Často se setkáváme se seznamy nejdůležitějších vlastností, které musí mít úspěšní obchodníci a…
Chystáte se oslovit nového firemního klienta? 5 věcí, které musíte v rámci přípravy udělat
B2B obchodování má svá specifika. Jedním z nich je, že předtím, než oslovíte nového firemního…
Pět vlastností potenciálního klienta, se kterým nemá cenu ztrácet čas
Dobrý prodejce musí umět rozpoznat, jestli má vůbec smysl se u konkrétních potenciálních klientů…
Několik tipů pro introverty, kteří chtějí v prodeji získat větší sebevědomí
Prodejní profesi si nejčastěji spojujeme s extrovertní povahou, upovídaností a otevřeností. Avšak…