Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Důvěřuj a důvěra se ti vrátí
Důvěra hraje v obchodním prostředí nesmírně důležitou roli. Skutečnosti jako strach, vyhrožování…
Co zaměstnanec, to mobilní telefon
Kolikrát denně slyšíte na pracovišti zvonění mobilních telefonů? Vymklo se vám užívání mobilních…
Deset problémů výnosnosti investic do informačních technologií
Investování do informačních technologií dnes již není výhodou, ale nutností. Tyto investice se staly…
Důvěřuj, ale prověřuj
Zpronevěra je v současné době považována za stejně velké nebezpečí ohrožení firmy jako krádež, řada…
Statistika nuda není aneb Co by měl manažer vědět o kvalitě
Pokud bychom měli označit nejčastěji nepochopenou organizační strategii, byla by to pravděpodobně…
10 důvodů k odchodu
Když odchází klíčový zaměstnanec, je nejjednodušší popřát mu hodně štěstí a začít hledat náhradu.…
Emoční ignorace
Emoční inteligence je vědomí o nevyslovených přáních, potřebách a obavách sebe i druhých lidí, které…
Jak zacházet s dlužníky
Turecký obchod Izmir prý prodává telefony, které poznají lež. Využívají elektronický senzor, který…
Využijte okurkové sezóny
Volnější měsíce, kdy se obchod příliš nehýbe, tzv. okurková sezóna, nabízí víc než jen příležitost…