Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Jak řídit smluvní vztahy v krizových situacích
Není nijak překvapující, že dlouhodobější vztahy mezi prodejci a zákazníky narážejí na problémy,…
Internet v pracovní době
Na využití Internetu na pracovišti se již z negativního hlediska nenahlíží jen jako na zdroj ztráty…
Důvěřuj a důvěra se ti vrátí
Důvěra hraje v obchodním prostředí nesmírně důležitou roli. Skutečnosti jako strach, vyhrožování…
Spokojený zaměstnanec, spokojený zákazník, spokojený podnik
James Oakley, profesor marketingu z Purdue University, provedl výzkum stovky zaměstnanců amerických…
Co zaměstnanec, to mobilní telefon
Kolikrát denně slyšíte na pracovišti zvonění mobilních telefonů? Vymklo se vám užívání mobilních…
Důvěřuj, ale prověřuj
Zpronevěra je v současné době považována za stejně velké nebezpečí ohrožení firmy jako krádež, řada…
Deset problémů výnosnosti investic do informačních technologií
Investování do informačních technologií dnes již není výhodou, ale nutností. Tyto investice se staly…
Statistika nuda není aneb Co by měl manažer vědět o kvalitě
Pokud bychom měli označit nejčastěji nepochopenou organizační strategii, byla by to pravděpodobně…
10 důvodů k odchodu
Když odchází klíčový zaměstnanec, je nejjednodušší popřát mu hodně štěstí a začít hledat náhradu.…