Rozvoj manažerských dovedností posilujících prozákaznickou orientaci pracovníků

Vytisknout


Konference HR a Business forum, která se konala 14. listopadu 2013, se týkala především zaměstnanecké spokojenosti a zákaznické orientace jako součásti HR i managementu.

Zdeněk Fibich, jednatel, trenér, osobní kouč, CADET GO s.r.o. hovoří na téma rozvoj manažerských dovedností posilujících prozákaznickou orientaci, hlavní pilíř společnosti CADET GO, rozvoj nových manažerů, osvědčené zkušenosti z praxe, zjištění reality ve firmách. Práce, výsledky a chování jsou zrcadlem práce manažera.

Ve videu hovoří

Obsah byl připraven ve spolupráci

Zaujal Vás tento článek? Objednejte si služby tohoto dodavatele na EduCity.cz a jako členové Klubu EduCity můžete získat něco navíc.

Štítky: Pro pamětníky

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace