Rozvoj manažerských dovedností posilujících prozákaznickou orientaci pracovníků

Konference HR a Business forum, která se konala 14. listopadu 2013, se týkala především zaměstnanecké spokojenosti a zákaznické orientace jako součásti HR i managementu.

Zdeněk Fibich, jednatel, trenér, osobní kouč, CADET GO s.r.o. hovoří na téma rozvoj manažerských dovedností posilujících prozákaznickou orientaci, hlavní pilíř společnosti CADET GO, rozvoj nových manažerů, osvědčené zkušenosti z praxe, zjištění reality ve firmách. Práce, výsledky a chování jsou zrcadlem práce manažera.

Články v sérii

Aktuální

Zákaznická orientace jako součást strategie HR i managementu

Aktuální

Řízení zaměstnanecké spokojenosti

Aktuální

Je potřeba mít v tom systém

Aktuální

Rozvoj interní spolupráce RWE HR a RWE Zákaznické služby

Aktuální

Rozvoj manažerských dovedností posilujících prozákaznickou orientaci pracovníků

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace