Zákaznická orientace jako součást strategie HR i managementu

Konference HR a Business forum, která se konala 14. listopadu 2013, se zaměřila na řízení zaměstnanecké spokojenosti a především na zákaznickou orientaci jako součást HR i managementu.

Jana Riebová, Viceprezidentka PMF, HR Senior Manager, Samsung Electronics Czech and Slovak, s. r. o., hovoří o přínosu a cílech akce HR Business Fora, představení aktivit a projektů People Management Forum a seznámení s dalším programem konference.

Články v sérii

Aktuální

Zákaznická orientace jako součást strategie HR i managementu

Aktuální

Řízení zaměstnanecké spokojenosti

Aktuální

Je potřeba mít v tom systém

Aktuální

Rozvoj interní spolupráce RWE HR a RWE Zákaznické služby

Aktuální

Rozvoj manažerských dovedností posilujících prozákaznickou orientaci pracovníků

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace