Řízení zaměstnanecké spokojenosti

Vytisknout


Konference HR a Business forum, která se konala 14. listopadu 2013, se zaměřila na řízení zaměstnanecké spokojenosti a rozvoj manažerských dovedností posilujících prozákaznickou orientaci zaměstnanců.

Bronislav Kvasnička ze společnosti TNS Aisa hovoří na téma Měření zaměstnanecké a zákaznické spokojenosti - klíč k vysoce výkonné společnosti. Faktory ovlivňující zákaznickou zkušenost a vliv zákaznické zkušenosti, oblasti, ve kterých musíte dosáhnout úspěchu pro vytvoření vysoce výkonné organizace.

Ve videu hovoří

Štítky: Pro pamětníky

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace