Řízení zaměstnanecké spokojenosti

Konference HR a Business forum, která se konala 14. listopadu 2013, se zaměřila na řízení zaměstnanecké spokojenosti a rozvoj manažerských dovedností posilujících prozákaznickou orientaci zaměstnanců.

Bronislav Kvasnička ze společnosti TNS Aisa hovoří na téma Měření zaměstnanecké a zákaznické spokojenosti - klíč k vysoce výkonné společnosti. Faktory ovlivňující zákaznickou zkušenost a vliv zákaznické zkušenosti, oblasti, ve kterých musíte dosáhnout úspěchu pro vytvoření vysoce výkonné organizace.

Stáhněte si zvukový záznam videa ve formátu mp3.

Články v sérii

Aktuální

Zákaznická orientace jako součást strategie HR i managementu

Aktuální

Řízení zaměstnanecké spokojenosti

Aktuální

Je potřeba mít v tom systém

Aktuální

Rozvoj interní spolupráce RWE HR a RWE Zákaznické služby

Aktuální

Rozvoj manažerských dovedností posilujících prozákaznickou orientaci pracovníků