Rozvoj interní spolupráce RWE HR a RWE Zákaznické služby

Vytisknout


Konference HR a Business forum, která se konala 14. listopadu 2013, se zaměřila na řízení zaměstnanecké spokojenosti, rozvoj interní spolupráce RWE HR a RWE Zákaznické služby, rozvoj manažerských dovedností posilujících prozákaznickou orientaci zaměstnanců.

Martina Navrátilová, HR Development and Recruitment, Vít Matoušek, Specialista podpory a koordinace ZC a Magdaléna Vyletová, senior konzultant, Image Lab s.r.o. hovoří na téma rozvoj interní spolupráce RWE HR a RWE Zákaznické služby, představení vize, východiska projektu, výstupy z Development centra, cíle a koncepce rozvojového programu, klíčové faktory úspěchu, měřené efektivity vzdělávání, kroky bez kterých by to nešlo a poučení z programu.

Ve videu hovoří

Obsah byl připraven ve spolupráci

Zaujal Vás tento článek? Objednejte si služby tohoto dodavatele na EduCity.cz a jako členové Klubu EduCity můžete získat něco navíc.

Štítky: Pro pamětníky

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace