Rozvoj interní spolupráce RWE HR a RWE Zákaznické služby

Konference HR a Business forum, která se konala 14. listopadu 2013, se zaměřila na řízení zaměstnanecké spokojenosti, rozvoj interní spolupráce RWE HR a RWE Zákaznické služby, rozvoj manažerských dovedností posilujících prozákaznickou orientaci zaměstnanců.

Martina Navrátilová, HR Development and Recruitment, Vít Matoušek, Specialista podpory a koordinace ZC a Magdaléna Vyletová, senior konzultant, Image Lab s.r.o. hovoří na téma rozvoj interní spolupráce RWE HR a RWE Zákaznické služby, představení vize, východiska projektu, výstupy z Development centra, cíle a koncepce rozvojového programu, klíčové faktory úspěchu, měřené efektivity vzdělávání, kroky bez kterých by to nešlo a poučení z programu.

Články v sérii

Aktuální

Zákaznická orientace jako součást strategie HR i managementu

Aktuální

Řízení zaměstnanecké spokojenosti

Aktuální

Je potřeba mít v tom systém

Aktuální

Rozvoj interní spolupráce RWE HR a RWE Zákaznické služby

Aktuální

Rozvoj manažerských dovedností posilujících prozákaznickou orientaci pracovníků

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace