Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Důležitost komunikace a zpětné vazby
Zásadní úkol pro manažery představuje efektivní a pravidelné poskytování zpětné vazby zaměstnancům.…
Nebojte se kritiky, můžete z ní těžit
Slovo kritika vzbuzuje negativní asociace, přesto není kritika jako kritika. Konstruktivní kritika…
Jak měřit výkon náboráře?
Jak úspěšný jste jako náborář? Zdá se, že téměř každá profese má standardní způsoby měření výkonu.…
Motivace zaměstnanců po propouštění
Vaše firma prošla bolestivým procesem snižování stavů. Management poskytl služby v oblasti…
Motivace je především komunikace
Všechny firmy se potýkají s otázkou morálky svých zaměstnanců. Mezi nejčastější důvody nízké morálky…
Využijte kritiku jako motivaci
Možná si do dneška pamatujete na učitele, profesora, nepřítele nebo kohokoli, kdo vás urazil,…
Co by lídři měli znát o neúspěchu
To, jak lidé reagují na neúspěch může odhalit více, než jejich reakce na úspěch. Podle odborníků…
Globální motivační programy
S tím, jak vyzrává motivační proces, se firmy snaží vzdálit od regionálních programů a expandovat do…
Jak cenný jste pro vaši společnost?
Snažíte se spíše v práci manažerovi podlézat, nebo klidně na schůzce a přede všemi řeknete, že si…