Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Jak se pozná dobrá pracovní agentura?
Práce se zaměstnavateli a potenciálními zaměstnanci na nastavení jejich očekávání, pochopení jejich…
5 náborových kritérií společnosti Google
Personální ředitel společnosti Google Laszlo Bock se netají tím, že v náboru zaměstnanců pro jednu z…
Jak předejít přijetí špatných zaměstnanců
Pravděpodobně jste to již zažili. Přijali jste zaměstnance, který se zdál být ideální, ale brzy se…
Talenty mohou doporučovat i "přátelé firem"
Stále více firem zapojuje do svých programů zaměstnaneckých referencí i lidi, kteří pro ně…
6 kroků, jak se zbavit negativní zaměstnavatelské značky
V nedávném článku o zaměstnavatelském brandingu jsme si položili pět základních otázek, z nichž je…
5 otázek o budování zaměstnavatelské značky
V nedávném článku jsme si vysvětlovali rozdíl mezi spotřebitelskou a zaměstnavatelskou značkou…
Deset pravidel náboru na sociálních sítích (2/2)
V první části článku o tom, jak mohou náboráři efektivně využívat sociální sítě, jsme si vysvětlili,…
Deset pravidel náboru na sociálních sítích (1/2)
Jak mohou personalisté co nejefektivněji využívat největší talentový pool světa, který představují…
Rozdíly spotřebitelské a zaměstnavatelské značky
Spotřebitelská a zaměstnanecká značka firmy propagují tytéž firemní hodnoty a kulturu, to však…