Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Kdo se bojí, nesmí do lesa CRM
Kdo se bojí CRM? Dá se říct, že každý, kdo si jej pořídí. Nikdo však z neúspěšnosti systémů nemůže…
Role manažerů znalostí v rozvoji podniků
V roce 1998 byla v severní Americe provedena anketa mezi vyššími řídicími pracovníky, která se…
Co na to říká zákazník?
Podle zahraničního průzkumu zaměřeného na CRM se v posledních 18 měsících objevil na poli…
Nákup softwaru pro CRM a PRM je třeba důkladně zvážit
Pro přibývající množství firem se stává nepostradatelným marketingovým nástrojem využití aplikací a…
Nástroje pro spolupráci usnadňují komunikaci a sdílení znalostí
Spolupráce se může stát v organizacích účinným motivačním nástrojem. Vše se ještě zjednoduší, když…
Spojení správy znalostí a učících se organizací
Ze správy znalostí se za posledních několik let stal respektovaný obor. Současně s tím se objevilo i…
Týmová práce je předpoklad úspěchu
Pracovní metody výzkumných i rutinních prací jsou dnes natolik komplikované, že je nemůže řešit…
Kde se vzala, tu se vzala... správa znalostí
Nyní, když již mnoho organizací správu znalostí praktikuje a uznává její význam, jistě není od věci…
Každá rada dobrá aneb Co by měl CIO opravdu umět
Úloha CIOs není jednoduchá. Správný výběr a posléze řízení podnikové informační technologie se v…
 
  
  
  
  
 