Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Čas pro personalizaci
Technologie pro řízení vztahů se zákazníky jsou stále žádanější. Přizpůsobují se nejen světovým…
A dokážete vést sami sebe?
Jedním z charakterových rysů snad každého úspěšného manažera je chuť stále se vyvíjet a být lepší…
To opravdu není to, co jsem chtěl slyšet...
Stále častěji se zdůrazňuje potřeba osobního rozvoje a růstu. Toho se dá doc&…
Správa podnikového obsahu: novinka nebo běžná záležitost?
V posledních dvou letech jsme se mohli stále pravidelněji setkat s frází správa podnikového obsahu.…
Hodnocení zaměstnanců - jde o peníze a kariéru
Otrávený nebo naopak vyděšený obličej je ve filmech asi nejčastější reakcí na šéfovo pozvání na…
Jak postavit dokonalý "stroj" pro CRM?
Vytvoření dobře fungující infrastruktury pro CRM je pro řadu podniků ještě velkou výzvou. Hlavní…
Víte, co chcete?
Systémy pro CRM, zaváděné poslední dobou většinou firem, mají své kladné i záporné stránky. Při…
Ještě efektivnější vedení vaší firmy
Jak vést firmu efektivněji? Jak snížit náklady a uspokojit přitom potřeby zákazníka? Musíte se kvůli…
Slabiny systémů pro CRM
Od doby, kdy softwarové firmy začaly vyvíjet aplikace pro CRM, se stačila celá řada počátečních…