Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Jaký je rozdíl mezi týmem a pracovní skupinou?
Tým a pracovní skupina paří mezi základní pojmy v oboru správy znalostí. Neznamenají však totéž, jak…
Organizovaným intranetem k vyšší produktivitě práce
Zastaralé a špatně organizované informace poskytované intranetem (Internetem, LAN, WAN) frustrují…
Správa znalostí pro začátečníky 3: Znalosti? Co to vlastně je?
Mnoho firem se v poslední době mění z výrobních společností ve znalostní společnosti. Důležitý již…
Mea culpa, mea maxima culpa
Platy špičkových manažerů se dnes často pohybují na úrovni odměn profesionálních vrcholových…
Manažerem od včerejška aneb První den v legii
Jste čerstvě povýšení manažeři? Srdečná gratulace! Jak se vám to stalo? Přišlo to ze dne na den,…
Tři základní manažerské styly
Literatura o managementu popisuje řadu stylů řízení a vedení, například asertivní, autokratický,…
Dobří manažeři propouštějí až nakonec
Četné studie prováděné během posledního desetiletí ukázaly, že propouštění je pouze krátkodobým…
Správa znalostí pro začátečníky 2 - Manažerem znalostí snadno a rychle
Znalosti můžeme definovat jako spojení informací se zkušenostmi, intelektuální kapitál. Jejich…
Networking - jak dosáhnout úspěchu díky dobrým vztahům
Networking, neboli navazování kontaktů, je důležitý ve všech oborech, ale v multimediálním průmyslu…