Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Správa znalostí pro začátečníky 4: Jak fungují online komunity?
Lidé mají přirozenou potřebu komunikovat a vytvářet vztahy. Z této potřeby vychází koncept online…
Ten, který přežil
Článek je postaven na paralele mezi reality show Survivor (Přeživší) a skutečným světem obchodu.…
Jak připravit strategickou plánovací poradu
Strategické plánovací setkání či porada je příležitostí, kdy mohou manažeři přednést svoje návrhy a…
Manažer není jen velitel
Úkolem vůdců je lidem nejenom velet, ale také je učit, budovat jejich sebedůvěru a vybízet je k…
Jaká je vlastně hodnota portálů pro spolupráci?
Ačkoli na trhu s informačními technologiemi se toho moc neděje, rozhodně to neplatí o podnikových…
Instant Messaging coby efektivní nástroj pro podnikání
Okamžité posílání zpráv neboli Instant Messaging v sobě spojuje bezprostřednost a rychlost…
Jaký je rozdíl mezi týmem a pracovní skupinou?
Tým a pracovní skupina paří mezi základní pojmy v oboru správy znalostí. Neznamenají však totéž, jak…
Organizovaným intranetem k vyšší produktivitě práce
Zastaralé a špatně organizované informace poskytované intranetem (Internetem, LAN, WAN) frustrují…
Správa znalostí pro začátečníky 3: Znalosti? Co to vlastně je?
Mnoho firem se v poslední době mění z výrobních společností ve znalostní společnosti. Důležitý již…