Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Jak získat důvěru on-line zákazníka
Proces budování důvěry zákazníků v internetovou společnost začíná zabezpečením rychlého a bezpečného…
Jak vést svého vedoucího aneb Management naruby
To, aby řadoví zaměstnanci určitým způsobem vedli své vedoucí je pro společnost stejně podstatné…
Výkonný ředitel je mrtev, ať žije výkonný ředitel!
V Americe byla nedávno provedena studie, která se zaměřila na výkonné ředitele 2500 největších…
Osobní rozvoj a spokojenost jsou zdrojem produktivity
Obchodování je směsicí inspirace, lidí, financí, cílů, logistiky, strategie, trhů, stresu... Jednou…
Program podnikových změn aneb Od slov k činům
V oblasti manažerské komunikace existují velké rozdíly mezi slovy a činy - jenom hovořit například o…
Jak zlepšit podnikový intranet
Jediným měřítkem úspěšnosti intranetu jsou spokojení uživatelé. Hojně využívaný intranet však stále…
Překonání podnikové krize - začněte hned
Článek se zamýšlí nad vlivem a dopadem událostí roku 2001 (útoky z 11. září, energetická krize v…
Boj s byrokracií nikdy nekončí
Byrokracii lze charakterizovat jako stav, kdy úřední výkony (plánování a kontrola) převáží nad…
Vést, nebo řídit?
V současném ekonomickém klimatu musejí manažeři být schopni zastávat jak roli řídící, tak své…