Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Telefonní zákaznická centra se přesouvají do domácností
V oblasti zákaznických služeb, například v telefonních zákaznických centrech, se začalo využívat…
Manažerské priority 2006
Američtí manažeři předpokládají, že v letošním roce vydrží příznivé ekonomické podmínky a objem…
Měnící se tvář vůdcovství
Vůdcovství je v módě, ale zároveň se ho nedostává. Často slyšíme i sami vytváříme povyk o špatném…
Jak vybrat nejlepšího člověka pro váš tým
Řada zaměstnavatelů považuje nové náboryza krátkodobé investice do firemní budoucnosti. Na dnešním…
Kontext práce: proč a pro koho
Máte pocit, že se vaši zaměstnanci neangažují? Možná jim chybí smysl. Ve snaze zajistit stále vyšší…
Cena za návrat
Po dobrovolném několikaletém odchodu z pracovní síly platí vysoce postavené ženy velkou cenu za to,…
Řízení změn: zahrada, hrad z písku, hora a špagety
Řízení změn probíhá v několika podobách. Může být jako zahrada, hrad z písku, hora nebo talíř…
Pohled náboráře na pět mýtů náboru o svátcích
Prosinec je jeden z nejvytíženějších měsíců co se týče náborů, přestože si většina lidí myslí, že v…
10 tipů v oblasti managementu času pro prezentující
Pokud přednášíte, je dobré umět co nejlépe využít doby, kterou máte na přípravu. Autorka se zabývá…