Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Řiďte všechny vztahy, nejen ty se zákazníky
Mnoho firem přichází o obchody, protože konkurence má navrch díky již existujícím vztahům se…
Co se můžeme od zákazníků naučit o loajalitě?
Zákazníci dokonce i ti nejhorší by měli pro nás být nejlepšími učiteli loajality. Ve skutečnosti…
Stav IT v českých firmách
Společnost Hewlett-Packard zadala společnosti Factum Invenio úkol provést výzkum, který by zhodnotil…
Když dcera zdědí firmu
Čelí ženy, které převezmou řízení firmy, která byla vlastněna a řízena jejich otci nějaké zvláštní…
Nezbytné marketingové předsevzetí pro rok 2006
Pojďme identifikovat nejprofitabilnějších 20 % zákazníků a vytvořme strategii pro zvýšení obratu u…
Sedm příčin firemního neúspěchu
Obchodní statistiky ukazují, že řada firem zaniká krátce po svém vzniku kvůli špatnému přístupu…
Co se dá dělat s patenty
Peter Detkin, bývalý poradce ve firmě Intel, přišel v roce 2001 s termínem patentový trol, který…
Vůdcovská lekce od kriminálníka
Jonathan Wild (1682-1725), notorický anglický kriminálník, stačil prohledat kapsy ještě knězi, který…
Bezpečnostní trendy 2006
Informační bezpečnost je stále důležitější. Článek proto popisuje nejočekávanější trendy v této…