Články z oblasti vzdělávání a poradenství
10 věcí, které by se neměly vyskytovat v pracovních inzerátech (ale často vyskytují)
Začátek nového roku je často spojován se změnami. Lidé mění práci, firmy naopak hledají nové…
Video jako nástroj náboru v roce 2021
Většina z nás doufá, že v roce 2021 dojde k uvolnění omezení v důsledku pandemie. Pandemická…
4 trendy v oblasti brandingu zaměstnavatelů, které přinesl rok 2020
Na začátku roku měla fráze „branding zaměstnavatele“ tendenci vyvolávat představy o elegantních…
Reportáž: Změna firemní kultury za jeden rok? S jasnou vizí to jde
Navzdory pandemii koronaviru se podařilo posílit firemní kulturu a utužit kolektiv. Největší výrobce…
ING Bank připravila komplexní plán na podporu svých zaměstnanců pracujících na dálku
Pro mnoho zaměstnancům jsou poslední měsíce velkým zátěžovým obdobím. Dost možná i zlomovým bodem,…
Jak na anti-covid večírek aneb 2xO večírek
Letošní vánoční večírky budou velmi pravděpodobně jiné. Firemní setkání spojené s koncem starého či…
Nová budoucnost práce: Pandemie COVID-19 mění preference zaměstnanců (průzkum)
Krize proměňuje pracovní trh obrovskou rychlostí a stává se katalyzátorem nové budoucnosti práce. …
Co má employee branding společného s onboardingem?
Mnoho organizací považuje silnou zaměstnavatelskou značku za prostředek k přilákání talentů. Značka…
Den poté: Jak bude vypadat nábor na konci pandemie?
Pamatujete se ještě na dobu, kdy všichni mluvili o nedostatku talentů? Teď se situace otočila…