Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Vývoj českého trhu práce – 3. čtvrtletí 2022

Ve 3. čtvrtletí 2022 zůstal trh práce napjatý. Průměrná mzda se meziročně nominálně zvýšila o 6,1 %,…

České firmy neumí udržet talenty. Nalákají na zlaté tele a přijdou o ně i s reputací

Boj o zákazníka. Hledání svého nového místa na trhu. Snaha zvyšovat efektivitu na všech frontách…

4 tipy, jak propagovat vaši značku zaměstnavatele pomocí současných zaměstnanců

Snažíte se zvýšit povědomí o vaší firmě u potenciálních pracovních kandidátů a vylepšit vaši značku…

Lubomír Černý: HR marketing v Čechách stále zaostává, je to nuda, rutina a šeď

Marketing je pro HR oddělení velké téma, které je však ve firmách často opomíjené. Vedení…

Radek Špicar, viceprezident Svazu průmyslu a dopravy: České firmy jsou společensky odpovědné, i na úkor vlastních zisků si drží své zaměstnance

Zaměstnanost je dlouhodobý problém. Na českém trhu panuje neschopnost najmout dostatečné množství…

Nabídnout rovné příležitosti mužům a ženám jde i bez kvót

Pivovary Staropramen jsou tuzemskou pivní dvojkou. Byť nám předsudky říkají, že jde o oblast, ve…

Jak si získat a udržet mileniály?

Jak si získat a udržet zaměstnance je otázka, kterou řeší každá větší firma. Přesto, že jsou Češi…

V Tatře sázíme na jinakost, říká Natálie Linhartová

Úkol sehnat na dnes stále přehřátém pracovním trhu pět set nových zaměstnanců, převážně na…

Angažovanost zaměstnanců: Proč se vyplatí je „zatáhnout“ do dění ve firmě?

Pokud chcete vyzvednout ekonomický výkon i atmosféru ve vaší firmě, bez angažovaných zaměstnanců to…

Výpis 4654 z celkem 114