Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Vývoj českého trhu práce – 3. čtvrtletí 2022
Ve 3. čtvrtletí 2022 zůstal trh práce napjatý. Průměrná mzda se meziročně nominálně zvýšila o 6,1 %,…
České firmy neumí udržet talenty. Nalákají na zlaté tele a přijdou o ně i s reputací
Boj o zákazníka. Hledání svého nového místa na trhu. Snaha zvyšovat efektivitu na všech frontách…
4 tipy, jak propagovat vaši značku zaměstnavatele pomocí současných zaměstnanců
Snažíte se zvýšit povědomí o vaší firmě u potenciálních pracovních kandidátů a vylepšit vaši značku…
Lubomír Černý: HR marketing v Čechách stále zaostává, je to nuda, rutina a šeď
Marketing je pro HR oddělení velké téma, které je však ve firmách často opomíjené. Vedení…
Radek Špicar, viceprezident Svazu průmyslu a dopravy: České firmy jsou společensky odpovědné, i na úkor vlastních zisků si drží své zaměstnance
Zaměstnanost je dlouhodobý problém. Na českém trhu panuje neschopnost najmout dostatečné množství…
Nabídnout rovné příležitosti mužům a ženám jde i bez kvót
Pivovary Staropramen jsou tuzemskou pivní dvojkou. Byť nám předsudky říkají, že jde o oblast, ve…
Jak si získat a udržet mileniály?
Jak si získat a udržet zaměstnance je otázka, kterou řeší každá větší firma. Přesto, že jsou Češi…
V Tatře sázíme na jinakost, říká Natálie Linhartová
Úkol sehnat na dnes stále přehřátém pracovním trhu pět set nových zaměstnanců, převážně na…
Angažovanost zaměstnanců: Proč se vyplatí je „zatáhnout“ do dění ve firmě?
Pokud chcete vyzvednout ekonomický výkon i atmosféru ve vaší firmě, bez angažovaných zaměstnanců to…