Články z oblasti vzdělávání a poradenství
„Zaměstnanci musí mít k firmě vztah, jako by byla jejich vlastní,“ říká Gabriela Kahounová, HOPI
Firma nejsou pouze procesy a tabulky. Je to místo, kde se tvoří vztahy, hodnoty a smysl práce.…
Benchmark: Proč ho všichni chtějí a jak na něj v průzkumech, psychodiagnostice či 360° zpětné vazbě
Externí vs. interní srovnání, průměry vs. percentily, trendy vs. absolutní hodnoty – benchmark může…
„Když chcete udržet dobrý tým, musíte do lidí investovat, vzdělávat je a vytvářet pro ně smysluplné prostředí,“ říká Lucie Wolfová, KiK
Lidé dnes víc než dříve přemýšlejí, co od práce chtějí a kdy pro ně přestává dávat smysl. Nejde jen…
Firemní kultura není káva zdarma - benefity mění svůj význam a firmy se učí jim rozumět
Benefity dnes nejsou jen příjemným bonusem, ale strategickým nástrojem, jak posilovat loajalitu…
Jak opravdu zefektivnit výrobu a procesy, aby to mělo smysl
Mnoho firem investuje do moderních technologií, přesto jejich procesy často stagnují. Klíč k…
„Firemní kultura není heslo na nástěnce. Je to způsob, jak každodenně fungujeme, spolupracujeme, co tolerujeme a co už ne,“ říká Marta Fabiánová z TCC online
Firemní kultura není o sloganech na chodbách ani o barevných prezentacích na poradách. Odráží se v…
Pay-Fair: Moderní průzkum odměňování míří po Česku i na Slovensko
V loňském roce vznikl v Česku moderní a cenově dostupný průzkum odměňování Pay-Fair, který firmám…
Nezaměstnanost v Česku v červenci stoupla na 4,4 procenta z červnových 4,2 procenta. Nejsme ve stavu krize, ale stavu zaseknutí. Trh nekolabuje, ale nepohybuje se dopředu tak, jak by mohl.
Bez práce bylo ke konci uplynulého měsíce 329.501 lidí, o 14.036 méně než v červnu. Současně ale o…
"Mladí lidé v práci nehledají kariéru, ale rovnováhu a autenticitu," říká Andrea Černá, Deloitte
Jak přemýšlí generace Z o práci, hodnotách a firemní kultuře? Andrea Černá, manažerka v týmu…