Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Práce na zákaznické zkušenosti nikdy nekončí (1/2)
Provinila se vaše organizace některým z následujících prohřešků v oblasti zákaznické zkušenosti?
Databázové funkce v Microsoft Excel podrobně
Potřebovali jste již někdy zjistit průměrný počet kusů určitého zboží prodaného v daném městě,…
Mezinárodní standardy finančního výkaznictví: Pravdivě, úplně a bez předsudků
V čem se liší Mezinárodní standardy finančního výkaznictví (IFRS) od Českých účetních standardů? Jak…
Hledáme ředitele / ředitelku obecně prospěšné společnosti dTest
Jsme dTest, největší spotřebitelská organizace v České republice a vydavatel spotřebitelského…
Jak technologie vedou ke zvýšení nerovnosti v příjmech? (2/2)
Příjmové nerovnosti jsou do jisté míry poháněny nerovnostmi mezi firmami. V současné době narůstá…
Oblast kritérií v Microsoft Excel
Pokud jste již někdy chtěli používat databázové funkce či rozšířený filtr, tak jste se mohli…
Co si vzít na sebe při vaší příští prezentaci?
Nejste si jisti, co byste si měli obléknout na své příští řečnické vystoupení? Vždy, když se…
Dohazovačské služby (2/2): Jak funguje jejich trh
V předchozím článku jsme viděli, že aplikace pro online seznamování nemusejí mít motivaci k tomu,…
Chcete více prodávat? Porozumějte emocím zákazníků
Lidé nakupují emocionálně, svá rozhodnutí si však potřebují následně racionálně zdůvodnit. Chcete-li…