Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Budování značky podnikového oddělení IS
Sloučení podnikových divizí do jednoho subjektu nemusí mít pro zákazníky žádný význam. Šéfové firem…
Hodnocení firmy z dlouhodobého pohledu
Souvislostí mezi hodnotou firmy pro akcionáře a mezi jejím významem pro společnost a životní…
Značku lze budovat skrze lidské zdroje
Společnost LVMH přehodnotila v průběhu posledních dvaceti let svůj způsob vedení a díky zhodnocení…
Role ředitele společnosti v budování komunikačního kapitálu
V důsledku rychlejšího vytváření a distribuce informací se obecná pozornost soustřeďuje na stále…
Jak se chránit proti nepředvídatelným událostem
Díky tomu, že elektroenergetické společnosti mají dlouholeté zkušenosti s přírodními katastrofami,…
Mnoho lidí stále nechápe skutečný význam správy znalostí
Autor se v článku zabývá jednotlivými přístupy ke správě znalostí a některé z nich kritizuje.…
Intranet jako komplexní prostředí
Strategie používané v organizacích se mění. Svůj vliv na to má zejména urychlení toku informací a…
Přehled metodologie procesů správy znalostí
Přirozeným vývojem každého nového oboru poradenství je vytvoření metod řešení problémů, které se…
Jaké faktory budou měnit strukturu podniků?
Centrum pro obchodní inovace (CBI) vydalo nejnovější verzi studie Future Scan (Pohled do…