Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Jsou genderové rozdíly ve skutečnosti mocenské?
Co myslíte liší se nějak muži a ženy v tom, zda přijmou první nabídnutou mzdu v nové práci, nebo se…
Jak na fantastickou zákaznickou zkušenost: Není to o malých zlepšeních (2/3)
V předchozím článku jsme viděli, jak důležité je pečlivě prozkoumat, co zákazníci potřebují, jaké…
Jen třetina menších firem přežije své zakladatele
aneb 4 základní pravidla generační obměny ve vedení firmy V České republice je 40 % firem…
Jak na fantastickou zákaznickou zkušenost: Potřebujete správný přístup (1/3)
Pokud chcete zákazníkům poskytovat skutečně perfektní zkušenost, musíte se přizpůsobit digitálním…
Mýty o veřejném vystupování aneb Žádný řečník z nebe nespadl
Pokud nejste přirozený talent, nikdy nebudete dobrý řečník. Jste-li navíc ještě introvert, neměli…
Ředitel digitálního oddělení: Jaká je jeho role (2/2)
Důraz na zákazníka je jednou z věcí, kterou šéfové digitálu mohou vzít za svou. Mohou rozesílat e-…
Jak souvisí osobní rozvoj s rozvojem celé organizace: Příklady z praxe (2/2)
Čtvrtletní zisky už nyní nejsou přesným odrazem toho, jak si firma vede. Jsou zde totiž možná…
Jak souvisí osobní rozvoj s rozvojem celé organizace (1/2)
Statické obchodní modely jsou už zastaralé a my je musíme nahradit novými, dynamickými, které lépe…
Úloha řízení lidských zdrojů ve standardu ISO 9001:2015
Rok 2015 je nepochybně dalším významným milníkem pro organizace, které mají své systémy managementu…