Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Několik tipů, jak poskytovat dobré služby
Když máte motivovat zaměstnance, funguje lépe cukr, nebo bič?Jen v USA živí pohostinství odhadem 12,…
Vyhněte se praktikám, které odpuzují zákazníky
Když se zeptáte provozovatele obchodu nebo restaurace na klíč k úspěchu, dozvíte se něco o…
Interní komunikací k angažovanější pracovní síle
Podle průzkumuThe Gallup Organization existují tři typy zaměstnanců - angažovaní, neangažovaní a…
Podnikáte v chaosu?
Ředitel Fordu naříká, že způsob, jakým jeho firma podniká, přestává vydělávat peníze. A není sám.…
Ptejte se svých lidí, co jsou zač
Finanční odměny mohou zvýšit produktivitu. Pro skutečnou motivaci zaměstnanců je ale třeba přemýšlet…
Nejhorší způsoby, jak přijít o místo
Propouštění na dálku naznačuje nízkou emocionální vyspělost a inteligenci managementu. Vytváří…
Jak školit pro zákaznický servis
Očekávání zákazníků neustále stoupají. Proto je jedním z cílů školení naučit osoby, které s nimi…
Může spolu vycházet starší a mladší generace manažerů?
Manažeři nad 45 let nerozumí těm, kteří jim šlapou na paty, narozeným v letech 1965-1979 - první…
Angažovanost přináší zisk
Jsou firmy úspěšné, když mají zaměstnance, kteří chodí rádi do práce, nebo mají pracovníci ve…