Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Vyhněte se praktikám, které odpuzují zákazníky
Když se zeptáte provozovatele obchodu nebo restaurace na klíč k úspěchu, dozvíte se něco o…
Interní komunikací k angažovanější pracovní síle
Podle průzkumuThe Gallup Organization existují tři typy zaměstnanců - angažovaní, neangažovaní a…
Podnikáte v chaosu?
Ředitel Fordu naříká, že způsob, jakým jeho firma podniká, přestává vydělávat peníze. A není sám.…
Ptejte se svých lidí, co jsou zač
Finanční odměny mohou zvýšit produktivitu. Pro skutečnou motivaci zaměstnanců je ale třeba přemýšlet…
Nejhorší způsoby, jak přijít o místo
Propouštění na dálku naznačuje nízkou emocionální vyspělost a inteligenci managementu. Vytváří…
Jak školit pro zákaznický servis
Očekávání zákazníků neustále stoupají. Proto je jedním z cílů školení naučit osoby, které s nimi…
Může spolu vycházet starší a mladší generace manažerů?
Manažeři nad 45 let nerozumí těm, kteří jim šlapou na paty, narozeným v letech 1965-1979 - první…
Angažovanost přináší zisk
Jsou firmy úspěšné, když mají zaměstnance, kteří chodí rádi do práce, nebo mají pracovníci ve…
Extrémní teambuilding
Firmě, která chce odměnit své zaměstnance, se dnes nabízí zvláštní forma teambuildingu a to formou…