Budování důvěry je silným tématem vzdělávání v posledních letech, říká František Hroník z Agentury Motiv P

Vytisknout


František Hroník je uznávaným odborníkem v oblasti lidských zdrojů a majitelem Agentury Motiv P, ve které současně působí i jako zkušený lektor, kouč a psycholog. Dnes je jednou z největších osobností v oblasti psychologie práce v České republice i na Slovensku. Dvakrát se stal finalistou v soutěži Manažer roku.

V rozhovoru hovoří o vývoji vzdělávání na českém trhu a faktorech, které jej v posledních letech ovlivňují.

Tip pro diváky HR tv - nemáte čas sledovat celé video?

Klikněte na čas v závorce v popisu videa a dostanete se přímo na konkrétní téma uvedené na pravé straně.

[00:26] Společnost Motiv P v roce 2018

[01:47] Popis cesty k současné pozici firmy na trhu.

[02:42] Vývoj vztahu firem k profesnímu vzdělávání.

[04:28] Důvody využití moderních technologií ve vzdělávání.

[06:37] Vliv současné nízké nezaměstnanosti na poptávku po kurzech.

[09:39] Motivovanost vzdělávat se u různých věkových generací.

[12:46] Smysluplná symbióza moderní technologie a lidského prvku.

[14:31] Osobní pohled na změny v oblasti HR.

[17:28] Výzvy pro Motiv P v horizontu následujících několika let.

Ve videu hovoří

Obsah byl připraven ve spolupráci

Zaujal Vás tento článek? Objednejte si služby tohoto dodavatele na EduCity.cz a jako členové Klubu EduCity můžete získat něco navíc.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace