Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Jak se změní nábor do deseti let?
Jak bude vypadat nábor zaměstnanců kolem roku 2020-2025? Tuto otázku si položil americký odborník na…
Přínosy a úskalí pravidelného hodnocení zaměstnanců
Co nám má přinést pravidelné hodnocení? To je otázka, kterou si musíme položit před jeho tvorbou.…
Proč odcházejí zaměstnanci call center?
Vysoká fluktuace zaměstnanců patří k tradičním problémům call center. Podle britského serveru Call…
Konference přinesla případové studie na téma zákaznické orientace uvnitř firmy i navenek
Zákaznická orientace jako součást strategie HR i managementu. Tak zněl podtitul nedávného diskusně-…
Desatero angažovanosti zaměstnanců pro vaše manažery
I když spojení slov angažovanost zaměstnanců zní v češtině poněkud pejorativně, jeho anglický…
Hodnotíte pravidelně zaměstnance? A je to poznat na jejich výkonu?
Z nedávného průzkumu HR-monitor vyplynulo, že pravidelné hodnocení zaměstnanců provádí přes tři…
Pár rad pro hodnocení zaměstnanců
Systémy hodnocení výkonnosti zaměstnanců jsou velmi často špatně vytvořeny a spíše než jako nástroj…
Letní tipy pro zvýšení motivace v call centrech
V call centrech bývá horko i v zimě, natož uprostřed léta. Spolu s tím, jak stoupá teplota, klesá…
5 každodenních otázek o angažovanosti
Většina článků na téma zvyšování angažovanosti zaměstnanců informuje o žalostných výsledcích různých…