Články z oblasti vzdělávání a poradenství
5 návyků vedoucích, které zaměstnanci nesnášejí
Jedním z nejčastějších důvodů změny zaměstnání ze strany zaměstnance jsou v současné době neshody s …
Investujte do zaměstnanců tak, aby se vám investice vrátila
Zaměstnanci tvoří firmu. Bez jejich spokojenosti a vysokého pracovního nasazení není možné, aby…
5 měkkých dovedností manažerů, díky nimž jsou zaměstnanci šťastnější
Udržet si kvalitní zaměstnance a vytěžit z nich maximum co se týče jejich pracovního potenciálu je…
7 nápadů, jak namotivovat zaměstnance a vylepšit jejich pracovní morálku
Každý z nás občas potřebuje pomoci s motivací. Nejinak je tomu u pracovníků vaší společnosti. Ze…
Přijměte pozvánku na 3. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030
Jak se mění zákazníci, jejich chování, potřeby, očekávání a jak na tyto změny reagovat? Konference …
Zveme vás na 3. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030, Praha 21. 3. 2019
Spotřebitelské chování se vyvíjí. Zákazníci žádají především konzistentní komunikaci, rychlost,…
Od zákaznické zkušenosti ke zkušenosti vlastních zaměstnanců
„Válka o talenty je u konce. Talent vyhrál,“ prohlásil už před pár lety světově uznávaný odborník na…
Lidé odchází i kvůli nedůslednému zaškolení – metoda TWI pomáhá fluktuaci zbrzdit
Společnost DMC management consulting představila v roce 2010 na českém trhu světově uznávanou…
Jak na změny chytře, s větším nadhledem a hlavně úspěchem?
Jak prosadit změny i přes odpor druhých? Jak docílit vzájemné spolupráce dvou firem v rámci…