Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Kontakty a péče o ně
Vytváření kontaktů je mocný způsob, jak si budovat profesionální vztahy. Důležitý je aktivní způsob…
Absolventi veřejných škol firmám nevyhovují
Vzdělávací instituce nepřipraví studenty tak, jak si firmy představují. V Česku tedy začne působit…
Víte, čím jste výjimečný zaměstnavatel?
Za vývoj atraktivního zaměstnaneckého image utrácejí firmy nemalé prostředky. Dělají pohovory se…
Podvodné on-line praktiky uchazečů nejsou účinné
Od doby, kdy zaměstnavatelé začali využívat programy, které prohledávají internetové texty, se snaží…
Změny při zaměstnávání lidí se zdravotním postižením
Když odcházíte z pohovoru, máte dobrý dojem, ale nikdo se vám neozve. Přemýšlíte, proč se neozvali.…
Nejpoužívanější klíčová slova při hledání pracovníků
Tak jako zájemci používají při hledání místa klíčová slova, tak obráceně i firmy používají klíčová…
Studentské veletrhy práce
Studentské veletrhy práce jsou i příležitostí pro zaměstnavatele prezentovat firmu mezi studenty.…
Vzestup multikulturního marketingu
Že se kulturanedá naučit, ale musí se osmoticky vstřebat, říká Wanla Chengová, prezidentka…
Při hledání nové práce nemusíte měnit zaměstnavatele
Pokud jste se rozhodli v novém roce změnit svoji kariéru, nejste jistě jediní. Podle studie Society…