Články z oblasti vzdělávání a poradenství

4 složky podnikové kultury, bez nichž to nepůjde

Každý podnik by měl usilovat o vytvoření pozitivní podnikové kultury. Avšak vybudování kultury,…

Když si zákazník myslí svoje

Výzkumy ukazují, že jen zanedbatelné procento zákazníků si někdy dovolí na něco stěžovat. Většina…

Zaměstnance neumlčíte

Dobré zprávy se šíří rychle, špatné ještě rychleji. Dokud mají zaměstnanci ústa, aby moli mluvit a…

Jak se stát preferovaným zaměstnavatelem

Co odlišuje společnost jako preferovaného zaměstnavatele od ostatních? A jak se na tuto úroveň může…

Jste pyšní na svou práci a svou firmu?

Jak silný je váš entuziasmus, hrdost a nadšení? Nemusíte mít velkou emoční inteligenci, abyste…

Když se blíží volby

Ve Spojených státech se kvapem blíží den voleb a soupeření se rozproudilo natolik, že jindy normálně…

Internet v pracovní době

Na využití Internetu na pracovišti se již z negativního hlediska nenahlíží jen jako na zdroj ztráty…

Spokojený zaměstnanec, spokojený zákazník, spokojený podnik

James Oakley, profesor marketingu z Purdue University, provedl výzkum stovky zaměstnanců amerických…

Co zaměstnanec, to mobilní telefon

Kolikrát denně slyšíte na pracovišti zvonění mobilních telefonů? Vymklo se vám užívání mobilních…

Výpis 334342 z celkem 423