Jiří Halbrštát, ManpowerGroup: Firmy se musí zaměřit na investice do výchovy vlastních talentů

Jiří Halbrštát je Marketing, PR & Candidate Sourcing Director ve společnosti ManpowerGroup. V rozhovoru s Michalem Kankrlíkem, obchodním ředitelem společnosti IVITERA, a.s hovořil nejen o tom, na co se mají firmy v oblasti náboru nových zaměstnanců připravit, ale také o generační obměně na trhu práce, důležitosti zavádění zkrácených a alternativních úvazků a podpoře práce žen na rodičovské dovolené, lidí v předdůchodovém věku a také hendikepovaných. Rozhovor se uskutečnil v rámci konference HR Know How 2022 – Formování nové budoucnosti, kterou pořádá profesní organizace People management Forum.

Tip pro diváky HR tv - nemáte čas sledovat celé video?

Klikněte na čas v závorce v popisu videa a dostanete se přímo na konkrétní téma uvedené na pravé straně.

[00:19] Výsledky posledních průzkumů trhu práce.

[01:03] Jaké změny prodělal pracovní trh za poslední roky?

[02:35] Zajímavosti v oblasti agenturní práce vs. permanent placement.

[03:45] Hledání nových IT odborníku v současné době technologického pokroku.

[05:32] Jaký je zájem o zkrácené úvazky, alternativní úvazky nebo i vykrývání skupinami jako jsou ženy na rodičovské dovolené, důchodci, hendikepovaní?

[07:36] Oblast personálního marketingu a náboru. Jaká je nejlepší kombinace kampaně tak, aby firma dokázala danou pozici obsadit?

[10:57] Existuje nějaká skupina lidí, kteří se špatně obsazují?

[12:05] Generační obměna na trhu práce.

[14:47] Na co se mají firmy v nejbližší době připravit?

 

Stáhněte si zvukový záznam videa ve formátu mp3.