Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Pět signálů, že si berete svoji práci příliš osobně. A že byste s tím měli něco dělat.

Práce zabírá velkou část našich životů. Trávíme v ní často více jak třetinu z každého dne. S kolegy…

Nejčastější chyby, které manažeři dělají při komunikaci s podřízenými

Manažer musí umět svůj tým motivovat, inspirovat a efektivně vést. K tomu všemu je především…

Nedotahujete projekty a ztrácíte často motivaci? Několik rad, co s tím

Abyste dosáhli dlouhodobého kariérního úspěchu (i úspěchu v jakékoliv jiné sféře), musíte si jasně…

5 tipů, jak toho během pracovního dne stihnout více

Každý manažer (i každý poctivý pracovník) by neustále měl přemýšlet, jak navýšit svoji produktivitu…

Mindfulness v praxi: Jak praktikovat mindfulness v každodenním životě

Mindfulness představuje soubor přístupů k práci i k životu obecně, které spojuje myšlenka, že by…

6 tipů, jak si dodat ztracenou motivaci

Být manažerem neznamená, že je dotyčný člověk imunní vůči běžným psychickým výkyvům, které občas…

4 emoce, které vám brání v kariérním posunu a v efektivním leadershipu

Vedení lidí je mimo komfortní zónu většiny z nás. Je to něco, čemu se většina z nás musí naučit. A…

Šest návyků vysoce produktivních lidí

Chcete navýšit svoji produktivitu? Chcete jít svým podřízeným příkladem a pracovat co možná…

Čtyři signály vyhoření: Jak zabránit tomu, aby vaši podřízení vyhořeli

Syndrom vyhoření je vážný psychologický jev. Zasažený pracovník při něm ztratí zájem o svoji práci,…

Výpis 109117 z celkem 1490