Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Manday.it 2019 – jak řídit a spravovat IT účelně
COBIT, ITIL, DevOps jsou novodobá zaklínadla IT managementu. A jsou to užitečné nástroje, pokud se…
Přijměte pozvánku na 3. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030
Jak se mění zákazníci, jejich chování, potřeby, očekávání a jak na tyto změny reagovat? Konference …
Konferenční prostory Centrum Babylon - už nebudete chtít jinam
Eventy či konferenční akce mají předem stanovený konkrétní cíl, který se snaží všechny firmy…
Zveme vás na 3. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030, Praha 21. 3. 2019
Spotřebitelské chování se vyvíjí. Zákazníci žádají především konzistentní komunikaci, rychlost,…
New Horizons Praha představuje nové Microsoft Azure Role-Based certifikace
Společnost New Horizons Praha zařadila do své nabídky nová certifikační školení Microsoft Azure…
Povzneste své firemní akce do výšin v hotelu ERMI! Profesionální služby v jedinečném prostředí
Pokud vyhledáváte pro své firemní akce klidné prostředí obklopené přírodou, pak je tu pro Vás ERMI…
S mocným nástrojem XML na poli výměny informací
XML, neboli eXtensible Markup Language, je rozšiřitelný značkovací jazyk vyvinutý především pro…
Od zákaznické zkušenosti ke zkušenosti vlastních zaměstnanců
„Válka o talenty je u konce. Talent vyhrál,“ prohlásil už před pár lety světově uznávaný odborník na…
HR klub partners: Jak se firmy potýkají s nedostatkem pracovních sil a jaká mají řešení?
Zůstat v práci přesčas, nebo jít pracovat o víkendu či ve svátek je pro řadu zaměstnanců velkým…