Tvůrčí psaní není tvrdá reklama, ale texty, které skutečně zaujmou

Petr Kukal je publicistou, básníkem a tiskovým mluvčím Filozofické fakulty Univerzity Karlovy. Za svou práci obdržel také ocenění Křišťálová lupa v kategorii Obsahová inspirace.

Coby lektor se věnuje kurzům kreativního psaní, v rámci nichž učí zájemce psát atraktivní a zajímavé texty, které cílové publikum baví číst.

Tip pro diváky HR tv - nemáte čas sledovat celé video?

Klikněte na čas v závorce v popisu videa a dostanete se přímo na konkrétní téma uvedené na pravé straně.

[00:46] Tvůrčí psaní nejsou jen texty s informační hodnotou.

[01:35] Jak psát kreativně v době sociálních sítí a moderních technologií?

[02:45] Získání ocenění Křišťálová lupa.

[03:27] Umění dostat maximum informací na minimum plochy.

[03:59] Kdo nejvíce vytěží z kurzů tvůrčího psaní?

[05:25] Techniky k rozvoji kreativity.

[07:07] Copywriting versus tvůrčí psaní.

[07:53] Úvaha nad konkrétními marketingovými texty.

[08:51] Tvůrčí psaní Petra Kukala. 

Články v sérii

Aktuální

Pište texty, které budou zákazníky bavit

Aktuální

Tvůrčí psaní není tvrdá reklama, ale texty, které skutečně zaujmou

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace