Jana Wiesner v HR tv: Zaměstnance nezajímají materiální faktory, chtějí znát smysl své práce

Vytisknout


Jana Wiesner má 20leté profesní psychologické a koučovací zkušenosti a praxi s firemním vzděláváním zejména v oblasti managementu, služeb, obchodu, výroby či státní správy. Její specializací je verbální a neverbální komunikace a také dovednosti efektivních prezentačních technik a koučování. V rámci individuální interakce pracuje jako life a business kouč.

Její semináře doposud absolvovaly tisíce vracejících se účastníků ze všech oblastí firemní i státní sféry.

Působí také jako tutorka manažerského vzdělávání MBA a je majitelkou poradenské společnosti LARRA CZ.

Tip pro diváky HR tv - nemáte čas sledovat celé video?

Klikněte na čas v závorce v popisu videa a dostanete se přímo na konkrétní téma uvedené na pravé straně.

[00:11] Aktuální dění ve firmách.

[02:45] Manažer vs. Generace X a Y: způsoby komunikace.

[06:15] Hledání smyslu práce přicházejícími generacemi.

[10:38] Syndrom vyhoření a jeho vznik.

[13:35] Rovnováha mezi materiálními a psychickými potřebami.

[16:01] Pomoc psychologa při vyrovnávání se s velkou životní změnou.

[17:57] Psychologické diagnostické nástroje.

[20:28] Hledání kompromisů při řešení potřeb klientů.

[20:31] Nejvíce poptávané služby.

[23:34] Hrdost zaměstnanců.

[26:04] Bezpohlavnost firemní kultury.

[27:35] Bezmocnost sdílet svůj názor.

[28:57] Národní hrdost a identita versus EU.

[30:39] Ztráta identity národa a její pronikání do firemní kultury.

[32:26] Vývoj na trhu vzdělávání v příštích 5-7 letech.

Ve videu hovoří

Obsah byl připraven ve spolupráci

Zaujal Vás tento článek? Objednejte si služby tohoto dodavatele na EduCity.cz a jako členové Klubu EduCity můžete získat něco navíc.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace